poniedziałek, 3 grudnia 2012

PRZECZYTAJ!!

No to tak, mam  ogłoszenie parafialne, albo raczej pytanie czy coś. Jak wiecie na razie pisze o przyjaźni pomiędzy Zayn'em a Destiny, to jest jak na razie główny temat. Nie spodziewałam się, że ktoś będzie chciał czytać tego dziwnego bloga. Ot co, taka dziwna historia z masą zagadek i niedomówień. Moje pytanie brzmi: Mam wprowadzić wątek miłosny, czy dalej trzymać się tej jakże dziwnej przyjaźni? Bo wiele osób pisało, że chce, żeby to było typowo o przyjaźni, ale nie będę ukrywać, że to nie jest wcale takie łatwe stworzyć bloga  tylko i wyłącznie w tym temacie, nie zanudzając tym czytelniczek. Bo chyba Was nie zanudzam, no nie? Mam taką nadzieję. Będę szczera i Wam powiem, że to jest trudne, niby mam tą fabułę, ale czasami trudno jest się jej trzymać tak do końca i często zadaję sobie pytanie Co ja mam dalej napisać? Więc piszcie w komentarzach, czy chcecie wątki miłosne czy nie. Może mam coś zmienić? Po prostu chcę znać Wasza opinię. A i jeszcze jedna osoba pisała, że nie pasuje jej to, że Niall zakochał się w Perrie, nie martw się :) Mogę ci wyjawić, że jest to przejściowe, nie będą razem do końca.  Jest mi to potrzebne do opowiadania, ale nie zdradzę Wam więcej szczegółów, bo mogłybyście się domyślić o co chodzi. :P
                                                                                                         Kocham Was. ;xx

18 komentarzy:

  1. Ja bym chciała , żeby byli razem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym bardzo chciała, żeby wystąpił wątek miłosny i żeby było mnie przygnębiających wątków. Fajnie by było jakby ona zaznała trochę szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bym chciała dowiedzieć się co to za ludzie, prześladują Des, a z tym wątkiem miłosnym, to może być < 33 I rozumiem, że trudno jest trzymać się planu, i że czasami się nie wie, jak napisać, żeby inni zrozumieli o co ci chodzi ^^

    http://historiajedendee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę wątek miłosny!! <3
    Chcę żeby Des i Zayn byli razem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem najbardziej za wątkiem miłosnym. Niech rozkwitnie miłość między Zaynem a Des ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać muszę uzupełnić notkę, jak mówiłam o wprowadzeniu wątku miłosnego, nie do końca chodziło mi o Zayn'a i Destiny, ale zastanowię się nad tym. Widać dużo osób chce tą miłość pomiędzy Des i mulatem. :) Przemyśle to, ale nic nie obiecuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chcę Zayna z Des! ;D będzie lof. ;D







    http://likeasweets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. znalazłam Twojego bloga przez przypadek i dzisiaj się dopiero zorientowałam, że go obserwuję xd
    przeczytałam wszystkie posty dzisiaj i go kocham po prostu <3
    ii też bym chciała wątek miłosny między Zaynem i Destiny ;3

    ii zapraszam Cię też na moje dwa blogi, nie są może idealne ale może się spodobają :D
    http://we-gotta-vibe-you-cant-define.blogspot.com
    http://nobodywillloveulikeido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez wątku miłosnego, ani rusz :)



    http://teenage-dream-with-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) Nie mam bladego pojęcia, czy ma tu wystąpić wątek miłosny czy ma się obyć bez niego... Jest mnóstwo opowiadań o miłości głównych bohaterek z którymś z chłopców, jest od zarąbania opowieści o bromanc'ach. Mało spotykane są właśnie opowiadania o przyjaźniach... Byłoby to wyjątkowe opowiadanie, ale doskonale wiem jak trudno jest trzymać się tylko jednego wątku kiedy do głowy przychodzi milion innych pomysłów, które są czasem zupełnie skrajne od początkowej koncepcji... Życzę powodzenia w dokonaniu wyboru i czekam na następny rozdział, ponieważ kocham twoje opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chcę wątek miłosny! tak tak tak musi być ! tylko na to czekam ej :D i nie dziw sie ze ludzie czytaja bloga bo jest dobry! :* a tymczasem Zapraszam na http://wishmeyourself.blogspot.com gdzie pojawił się Rozdział 4.Take my hand it's alright, cause tonight we can fly. Buziaki : -* / paulinxoxoo

    OdpowiedzUsuń
  12. tak wstaw juz wątki miłośći Zayna i Des bedzie fajniee!!
    no i Naill i perry nie pasuje hhahhah oki
    paula

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech bedzie watek milosny, ale nie Des i Zayn'a. Wybierz sobie ktoregos... xp A kiedy napiszesz co to pacany?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja myślę, że wątek miłosny całkiem spoko, wprowadzi trochę zamieszania ;P Dzięki, że wspomniałaś o tym, że to z Niallerem i Perrie to przejściowe - uspokoiło mnie to, bo to ja się podpisałam jako anonim pod poprzednim postem ;) Też myśle, że jeżeli wprowadzisz wątek miłośny narazie nie pomiędzy Zaynem a Des, to bd taka nutka tajemniczości i bd fajnie ;) Kochana! Nie dziw się, że ktoś czyta twój blog, bo z pośród wszystkich blogów o 1D, to ten nie jest taki denny (tylko historie typu: siedział koło mnie chłopak i okazało się, że jest to jeden z 1D, hahaha -,-) i ma w sb to coś! tą tajemniczość, romans i coś w stylu crime - czyli to co uwielbiam! Już nawet jak tak długo nic nie napisałaś to się zaczęłam martwić "co z tb jest, że się nie odzywasz?!" xD B. lubie tego bloga ;)
    Wiktoria. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a chcę wątek miłosny trololo :3
    ogólnie to zapraszam na nowe rozdziały u mnie na obu blogach :3
    mam nadzieję, że skomentujesz i zaobserwujesz :3

    http://crazyidiotsonedirection.blogspot.com/
    http://w-jednym-kierunku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ;*
    Na http://beautifulyoungandcrazy.blogspot.com/
    pojawił się już 1 rozdział,zapraszam do przeczytania i skomentowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. jej, a już myślałam że to nn. Też chcę wątek miłosny. Twoje opowiadanie jest świetne! ;d
    http://dreamergirlxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej . świetny blog , zapraszam do mnie. też piszę o Zayn'ie. xx
    http://irresistible-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń